czwartek

16.08.2012r.

pogoda się w końcu poprawia, więc szykują się następne sesje.. ;) ale tym razem, będę modelowała ja, bo stwierdziłam, że przez te wakacje byłam tylko na 2 sesjach i trzeba dodać tym razem coś swojego.. dostałam ostatnio propozycję od jednego profesjonalnego fotografa Stanisława Siedleckiego i chyba z niej skorzystam, bo jego prace są niesamowite ;)
( KLIK <- jeśli chcecie możecie tu obejrzeć jego prace)

dziś dodaję zdjęcia pięknej i troszkę wstydliwej Natalii ;)
































 Zachęcam również do polubienia mojego bloga na FACEBOOKu, dzięki temu na bieżąco będziecie informowani o nowych wpisach!

2 komentarze:

  1. Anonimowy20:15:00

    ten Stanisław chce jakąs kaske za sesje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, nie rozmawiałam z nim o tym ;) ale pewnie tak ;)

      Usuń