czwartek

09.08.2012r.

hejkaaaa! tak wiem, dawno mnie nie było, ale wróciłam i postanowiłam, że będę często dodawała nowe posty! ;)) Dziś byłam na sesji z Natalią i wyszły dobrze, ale wrzucę je jak będę miała kompa, bo na kompie mam wszystkie programy do przerabiania zdjęć. Myślę, że za tydzień wstawię kilka zdjęć, jeśli chłopaki zrobią mi komputer ;) A teraz wrzucam szybko zdjęcia z jednej mojej stylizacji ;)

Miłego wieczoru! ;**

koszula - stradivarius
spodenki - ( ciuchland )
różaniec - (komunijny)
pierścionek - h&m
plecak - h&m
buty - creepersy

























Zachęcam również do polubienia mojego bloga na FACEBOOKu, dzięki temu na bieżąco będziecie informowani o nowych wpisach!


5 komentarzy:

  1. Anonimowy10:57:00

    różaniec to chyba jednak nie jest odpowiednia ozdoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto co lubi.. ja będę w nim chodzić, czy to komuś się podoba czy nie ;)

      Usuń
  2. Anonimowy00:54:00

    ale brwi na ciemno nie maluj bo nie pasuje ;* w jaśniejszych lepiej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyczka wtedy za ciemno mi pomalowała henną brwi ;)ogólnie brwi na co dzień mam jasne ;)

      Usuń
  3. Anonimowy20:36:00

    zajebista stylówa z Ciebie, zazdroszczę xD

    OdpowiedzUsuń