poniedziałek

01.07.2013r.


Hohoho.. dawno mnie tutaj nie było, ale w końcu są wakacje i mogę teraz na spokojnie i systematycznie prowadzić bloga. Co to tego posta, to ostatnio parę osób prosiło mnie, żebym dodała zdjęcia z wesela.. więc na waszą prośbę wstawiam dziś parę zdjęć z sobotniego wesela :) A jeśli chodzi o filmik jak się maluję i o to jak dbam swoją urodę, to postaram się go nakręcić w tym tygodniu, ale nie obiecuję.. :) Aaa pomijając to wszystko, to bardzo, ale to bardzo cieszę się, że w końcu są wakacje! <3 Chce je spędzić jak najlepiej..czeka mnie niedługo egzamin na prawko, z którego z jednej strony nie mogę się doczekać a z drugiej się boję :D no i wielka impreza w moim życiu, czyli 18-stka :)

Jak na dzień dzisiejszy jestem BARDZO SZCZĘŚLIWA i mam nadzieję, że moje plany WYPALĄ!!! 

 In that case we start..!!! <3

sukienka: River Island
buty: Deezee
biżuteria: H&M



 


12 komentarzy:

  1. Anonimowy21:20:00

    Sukienka prześliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22:04:00

    jaka piękna jesteś! *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22:06:00

    słyszałem że robisz 18-stkę i sporo osób ma na niej być.?? ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:08:00

    masz chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:13:00

    A podoba ci się ktoś.?? ;)
    Bo widzę dużo chłopaków się za tobą ogląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22:37:00

    planujesz zaprosić tego chłopaka który ci się podoba? ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23:56:00

    Tak na przyszłość - kobiety nie powinny się ubierać w białe sukienki na ślub...
    w takim dniu biała sukienka jest tylko jedna - Panny Młodej.
    zasada stara jak świat.

    OdpowiedzUsuń