sobota

20.10.2012r.

Cześć kochani! hmm.. jakiś anonim prosił mnie, żebym dodała posta ze zdjęciami swojego pokoju, więc postanowiłam na jego/jej prośbę właśnie go dodać :) Mój pokój jest skromny, nie należy do największych pokoi, ale jak byłam mała, właśnie sobie taki pokój wybrałam i taki mi pasuje :) Jak widać nie zbieram, żadnych plakatów itp. :) Ogólnie szczerze rzecz biorąc? nie to, że się chwalę czy coś, ale w pokoju staram się mieć zawszę czysto i to mi się udaję, nie znoszę bałaganu a wręcz nie cierpię.. Osobiście mój pokój mi się bardzo podoba, bo jest mojego projektu ( chodzi mi o wystrój ) :)















a to moje łóżko wieczorem.. :)




37 komentarzy:

  1. Anonimowy14:27:00

    to łóżko!mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:43:00

    zajebisty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:45:00

    o jezusie jaki cudowny o,o zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:08:00

    pokój jest mega ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:10:00

    dziękuje że dodałaś posta na moją prośbę, jesteś cudowna ;* kocham Cię!!!!!! masz nie tylko gust w stylizacjach odzieżowych, ale i także co do dekoracji, pokój jest supergaśny, zazdroszczę Ci go. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co, cieszę się bardzo, że Ci się podoba.. :3

      Usuń
  6. Anonimowy15:14:00

    Łóżko jest przeprzeprze zajebiste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Poza tym nasz świetny gust ;))
    Była byś dobrym architektem wnętrz ;))
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ojej! dziękuję, jest mi strasznie miło ;3

      Usuń
  7. Anonimowy15:23:00

    zazazazazazazazazajebisty kurwa mać! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15:42:00

    lozko i zdjecia na scianach ladne, reszta ujdzie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15:48:00

    jak sie ma kase to mozna sobie pozwolic , co ciosneek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo ależ oczywiście, jakże by inaczej :)

      Usuń
    2. Anonimowy21:01:00

      ps nie napisalam tego zeby cie obrazic ;) wrecz przeciwnie ciesze sie ze twoim rodzicom sie powodzi

      Usuń
    3. spoko, rozumiem :)

      Usuń
  10. Anonimowy16:25:00

    Łaał! Świetny jest! *.* Masz baardzo fajny gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16:39:00

      geenialny ;P

      Usuń
    2. Anonimowy16:40:00

      o ja pierdole! wyśmienity jest! o ja pierdole! <3

      Usuń
    3. Anonimowy16:42:00

      nie dość,że jesteś piękna,zajebiście się ubierasz masz wyczucie stylu,to i zajebisty masz gust do wystroju wnętrz,jesteś cudowna ;** uwielbiam cię Klaudio ;**

      Usuń
    4. miło mi, dziękuję ;3

      Usuń
  11. Anonimowy16:43:00

    ten pokój jebie system!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:23:00

    cudowny ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy17:52:00

    masz playstation 3 w pokoju? cyfrowy polsat też widzę. żyć nie umierać normalnie pewnie monitor masz przejściowy z telewizora na monitor do kompa?

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17:53:00

    i kolumny i wieża <3 boże Ciosnuś jakaś ty bogata jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13:26:00

    gdzie kupowalas te meble ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19:10:00

    a gdzie biurko przepraszam i drugie pytanie gdzie trzymasz posciel? czyzbys schowala je w celach zrobienia cudnej sesji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie posiadam biurka już od ponad roku, a pościel przechowuje w szafie

      Usuń
  17. Anonimowy21:14:00

    Gdzie kupiłaś takie świetne łóżko bo właśnie takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:56:00

    Możesz odpowiedzieć na moje pyatnie bardzo mi zależy

    OdpowiedzUsuń