środa

19.09.2012r.

cześć kochani! bardzo przepraszam, że mnie tu tak długo nie było, ale nie mam czasu, żeby cokolwiek  dodawać z resztą nie mam nowych zdjęć, ale planuję za tydzień zrobić jakąś sesje zdjęciową, więc coś nowego się tu niebawem pojawi, a być może coś przed tą sesją zdjęciową się tu wrzuci, jeśli będzie czas, może wrzucę na weekendzie parę zdjęć z piątkowego wyjazdu do Radia Lublin, bo w piątek się tam wybieram, więc to jest już coś ;) Hmm.. tak po za tym, pomijając to wszystko, to chciałam was poinformować, że zaczęłam pracować nad sobą, postanowiłam zmienić nie tylko swoją osobowość, ale i także wygląd, być może niedługo pokaże się Klaudia w nowym wcieleniu ;) 
Nowe zmiany są bardzo potrzebne w życiu, a tym bardziej w moim..
ŻYCZĘ MIŁEGO WIECZORU! ;)

sukienka - asos
biżuteria - cubus





 
















    Birdy - People Help The 



7 komentarzy:

  1. Anonimowy20:34:00

    piękna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19:23:00

    Klaudio od pewnego czasu jesteś moją inspiracją,uwielbiam twój styl i Ciebie
    jesteś niesamowita.! ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13:40:00

    co juz na silownie zapierdalasz jak kraseczka? wez sie kurwa ogarnij jakim trzeba byc kurwa tepym zeby tak kopiowac kogos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha.. zapierdalam na siłownie, bo na siłowni mam rehabilitacje z fizjoterapeutą, bo mam skoliozę i ćwiczę tam.. a nie biegam na bierz, czy coś w tym stylu.. po prostu mam tam prywatne ćwiczenia, żeby nie mieć bólu kręgosłupa i żeby kręgosłup był prosty! I dla Twojej durnej świadomości chodzę tam od kwietnia :)

      Usuń
  4. Anonimowy16:12:00

    Weź częściej dodawaj posty ;dd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń