piątek

31.08.2012r.

Dobry wieczór dobry ;)) 
jest 1:35, więc wstawiam na szybko zdjęcia z wczorajszej sesji, bo jestem już śpiąca i zmęczona, a z resztą  panna Inga, która dziś u mnie śpi, katuje mi tyłek żebym zeszła z kompa, bo musi zmienić status.. 
 Więc ja pozostawiam was z moimi zdjęciami.. DOBREJ NOCY :***

koszula- H&M

spodenki-(kupione na allegro)
buty-(kupione na allegro)
biżuteria- H&M



























 Zachęcam do polubienia mojego bloga na FACEBOOKu, dzięki temu na bieżąco będziecie informowani o nowych wpisach!




9 komentarzy:

  1. Anonimowy13:05:00

    Ale Ci ślicznie w krótszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale ja siebie wolę jakoś w dłuższych ;)

      Usuń
  2. Anonimowy16:28:00

    świetne masz zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16:53:00

    Oliwia Cios zrobiła te piękne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy00:08:00

    jesteś cudowna, masz zajebisty styl i zajebiste zdjęcia, wgl. jesteś zajebista ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy00:24:00

    skąd masz pieniądze na tak drogie ciuchy.? masz 5 par vansów, 2 pary creppersów i cały czas masz praktycznie cos nowego na sobie jak cię widzę ;-) ps. fajna z ciebie stylówa ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na jakie drogie ciuchy? proszę Cię.. od czasu, do czasu odkładam coś z kieszonkowego albo dostaję po prostu pieniądze od rodziców na zakupy.. a z tym, że mam praktycznie cały czas coś nowego, to przesada.. Pozdrawiam ;)

      Usuń